انسان.....چه واژه ی بی مفهومی
سلام من هستی ام.اول از همه خدا دوم خانواده ام و سوم پیانو ام همه چیز من هستند.عاشق کتابهام،سفر ، کارهای پر از هیجان و از همه بیشتر کنسرت رفتن و کنسرت گذاشتن در آینده ام.درس خوندن خیلی دوست دارم و از بودن با آدمای جالب لذت میبرم . امیدوارم ساعات خوب هرچند کم رو کنار هم بگذرونیم. یاعلی
تماس با ما http://www.peyvand.linux-web.ir/
انسان.....چه واژه ی بی مفهومی

خدایا......

بر سر دوراهی جاده ای قرار دارم که نامش "خوشبختی"ست...

و با موانعی برخورد میکنم که نامشان انسان است

انسان.......چه واژه ی بی مفهومی

خداوندا.....

کسی که در هر حالت به کمکم شتافت، تو بودی

اینبار هم کمکم کن

بگذار مانع های راه طولانی ای که در پیش دارم را،

به راحتی کنار بگذارم

بارالهی....

قدرتی به من عطا کن که در این راه قوی باشم و با حرف های پوچ دیگران،نا امید نشوم

چرا که

پایان این راه ،

رسیدن به توست

 

 



نظرات شما عزیزان:

پیمان
ساعت23:15---11 ارديبهشت 1394
خیلی جالبه
پاسخ:سلام.ممنون.نظر لطفتونه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : هستی